Vill man vara fin får man lida pin

Idag har jag gjort det klantigaste. Jag brände fingrarna på min egen locktång. Höger pek och tum. Jag skulle lyfta upp tången för nästa lock, och tog ett stabilt pincettgrepp på fel halva. Jäklar i mig och mina långsamma smärtreceptorer! Ingen is fanns i frysen, så nu sitter jag med samma pincettgrepp om en bit hackad spenat.

Skriver gör jag med vänsterhanden. Fort går det inte!

Hur frisyren blev? Inte som det var tänkt, den stannade liksom av lite :) Det fick bli en rakhårad Rosie the Riveter.


När jag blir stor ska jag skaffa en neutralare vägg att fota mot!

Linne: Rut m.fl.
Sjalett: Second hand
Kamera: Nikon D80
Tapet: Josef Frank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0