Blåa och gråa, i det här fallet

Jag har sommarlov. Det längsta på länge. Det betyder alltså att jag just avslutat en lång utbildning men inte ännu sprungit på ett matchande jobb.

Min långa utbildning är relaterad till bl a två spännande saker i mitt liv: språk och röst. Språk är ju sjukt spännande. Titta bara här: "Det saknas rubrik." Tänk lite på den. Vadå "Det"? Vad är det? Om inte mycket spännande, alltså.

Nå. Tills alla datorer fungerar igen berättar jag om den för tilfället ungefär enda bilden på mig som finns att få tag på. I vintras firade jag nyår med vänner i Malmö. Dagen efter promenerade vi runt i parken med dammen. Fina tider. När jag kom hem hade Sandra tipsat om ett glatt gratisprogram och sen såg vi alla ut som vi tänker oss att våra föräldrar gjorde när de var unga och romantiska.

Såhär, alltså.


Örhängen: Fåfängan, Haga
Mössa: hemmagjord
Stickad sjal: hemmagjord
Röd sjal: Nygårdsanna
Jacka: HM, dendär som alla hade förra hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0